Rabo ClubSupport

Het Ulft’s Gemengd koor bestaat uit een 40-tal enthousiaste zangers en zangeressen. Rond kerst en voorjaar geven wij jaarlijks een aantal concerten.

Volgend jaar, op 23 oktober, bestaat ons koor 70 jaar! Dat willen wij groots gaan vieren. En daar hoort natuurlijk ook een mooi concert bij met gastzangers en musici. Omdat “Ulft” in onze naam staat, willen wij dit concert dan ook in Ulft zelf geven: en wel in de DRU Cultuurfabriek..

Wij hopen met de bijdrage van Rabo ClubSupport dichterbij de verwezenlijking van ons doel te komen! Dus: stem op het UGK!

Ben jij lid van de Rabobank? Help ons dan met je stem op het UGK. Via Rabo ClubSupport bepaal jij namelijk welke 3 verenigingen een financiële ondersteuning ontvangen. De stemperiode loopt van 5 september t/m 27 september.

Stem op ons door in te loggen bij de Rabobank; klik op “service”. In het kopje “Snel naar..” vind je de link naar ClubSupport.

Klant bij de Rabobank, maar nog geen lid?

Aanmelden kan eenvoudig via de Rabo app. Lid worden is gratis en daarna kun je direct je stem op het UGK uitbrengen. Hopelijk mogen we op jouw stem rekenen! En wellicht kun je dit mailtje doorsturen naar vrienden/ bekenden die ook muziekliefhebbers zijn? Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Het Ulft’s Gemengd Koor.