Weergaven navigatie

Vandaag

65 jarig jubileum UGK

Petrus en Pauluskerk Pastoor Vernooijstraat 7, Ulft, Nederland

Ter gelegenheid van het 65 jarig jubileurm zingt het UGK tijdens de eucharistieviering in de Petrus en Pauluskerk in Ulft. Soliste is Marjo Harmsen

Kerstconcert Ulfts Gemengd Koor 2018

Silvolde Sint-Mauritiuskerk Prins Bernhardstraat 6, 7064 GG Silvolde

Dit kerstconcert is met medewerking van het Ulfts Mannenkoor en Robert Wijnands.

Zingen voor bewoners Maria Magdalena Postel

Gendringen Maria Magdalena Postel Kerkplein 3, Gendringen, Nederland

Het Ulfts Gemengd koor zingt kerstliederen voor de bewoners van Maria Postel Gendringen.

Nieuwjaarsbijeenkomst

Nieuwjaarsbijeenkomst 2018

Ledenvergadering 2018

't Hemeltje FB Deurvorststraat 6A, Ulft, Nederland

Nadere informatie wordt t.z.t. doorgegeven.

Extra repetitie

't Hemeltje FB Deurvorststraat 6A, Ulft, Nederland

I.v.m. de voorbereiding van het Hemelconcert is een extra repetitie ingelast.

Generale repetitie Hemelconcert 2019 + zangcoaching

't Hemeltje FB Deurvorststraat 6A, Ulft, Nederland

De repetitie begint om half acht met de zangcoaching van Anne Marie Krijgsman. Om 20.15 uur is Henk Bennink aanwezig voor de generale repetitie van het Hemelconcert van 12 mei 2019.

UGK in de Hemel 2019

't Hemeltje FB Deurvorststraat 6A, Ulft, Nederland

Het achtste Hemelconcert van het Ulfts Gemengd Koor met medewerking van Let Us Wander. Let Us Wander brengt klassieke muziek met een kwinkslag. Tijdens de jubileumdienst van het UGK in oktober vorig jaar zong Marjo Harmsen de solopartij.  Marjo zingt echter ook in het kwartet Let Us Wander. We zijn […]

Anjercollecte

In de jaarvergadering is besloten dat we dit jaar voor het laatst voor de anjercollecte lopen. Het bestuur hoopt dat dit jaar nog voldoende leden bereid zijn om rond te gaan. Leden ontvangen tijdig de collectebus en de route. Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Repetitie met zangcoach

't Hemeltje FB Deurvorststraat 6A, Ulft, Nederland

Vandaag komt de zangcoach Annemarie Krijgsman weer en begint de repetitie een half uur eerder. Dus graag om 19.30 aanwezig.