Koorfoto blauw 2022 aangepast 3

Geschiedenis

Het Ulfts Gemengd Koor bestaat sinds 1953 en heeft inmiddels vele concerten en optredens gegeven in binnen- en buitenland en diverse jubilea mogen vieren. Op de pagina over onze geschiedenis lees je alles over ons koor, de oprichting, de beginjaren en alle hoogtepunten van het UGK.

Lees onze geschiedenis

Muzikale begeleiding

Het Ulfts Gemengd Koor wordt vaak begeleid op piano of kerkorgel. Wil je weten wiens deskundige handen de toetsen bespelen tijdens al die concerten en optredens? Lees er dan alles over op de pagina over onze muzikale begeleiding.

Leer onze pianist kennen
0B0A3369 aangepast

Muziekcommissie

De muziekcommissie van het UGK zorgt voor het repertoire van ons koor, selecteert nieuwe liederen en stelt voor elk concert de lijst samen. Wil je weten wie er in de muziekcommissie werken aan ons repertoire? Bekijk dan de pagina over onze muziekcommissie.

Maak kennis met de muziekcommissie

Repertoire

In het kader van 'voor elk wat wils' richt het Ulfts Gemengd Koor zich op een gevarieerd repertoire aan liedjes dat tijdens concerten de revue kan passeren. Wil je weten welke liederen tot ons repertoire behoren? Lees dan ons repertoire eens rustig door. En mis je jouw favoriete lied? Doe dan gerust een verzoek bij iemand van de muziekcommissie.

Bekijk ons repertoire

Repetities

Lijkt het je leuk om mee te zingen en wil je meer weten over onze repetities en ons repetitielokaal? Lees dan meer over onze oefenavonden op de pagina over onze repetities.

Onze repetities

Dirigent

Sinds de oprichting in 1953 heeft het UGK een rijke historie aan dirigenten die vele jaren trouw en toegewijd zijn aan ons koor. Sinds 2004 is het Gerard Rutjes voor het koor. In dit artikel stellen wij Gerard graag aan je voor.

Maak kennis met onze dirigent

0B0A3360 aangepast

Onze organisatie

Wil je weten wie er in het bestuur zitten? of wil je direct contact opnemen met één van de bestuursleden? Bekijk dan het organisatieoverzicht met daarin de namen en contactgegevens van ons bestuur, de diverse commissies en de (web)redactie.

Contactgegevens

Wil je ons een kaartje sturen of heb je om een andere reden onze contact,- bank- of adresgegevens nodig? Op deze pagina vind je ze zonder poespas, duidelijk en netjes recht onder elkaar. Wat wil een mens nog meer...

Contactgegevens
UGK logo