Complimenten Annie en Jac van Os

De complimenten van Annie en Jac van Os naar aanleiding van het Hemelconcert 2019

Hallo Maria en allen die zich ingezet hebben om het concert van gisteren 12 mei te doen slagen.
Wat was het een fantastische avond, het Ulfts Gemengd Koor en het groepje Let us Wandern.
Wat werd er mooi gezongen, de hoge tonen klonken als muziek in onze oren, en er waren héle hoge tonen.
De alten, ik zag nieuwe gezichten, lieten ook heel mooi van zich horen.
De heren, toch een heel aantal, zongen vol overgave en het was ook een fijn om te horen dat ze ook pianissimo in huis hebben.
De concertkleding is vrolijk en fleurig.
En dan de uitvoering van de gekozen nummers. Mooi afwisselend en helemaal in mijn straatje. Wat heb ik en ook mijn man, daarvan genoten.
Het UGK heeft mede dank zij hun dirigent en niet te vergeten hun pianist heel wat in zijn mars. Het bestuur komt alle lof toe, zij regelen de hele zaak en samen met alle leden zetten ze het Ulfts Gemengd koor mooi in de schijnwerpers. Ook bijzonder mooi was het optreden van de soliste Astrid Heuvels een hoogstandje!
Het intermezzo van de vier dames komt ook alle eer toe, wat een leuke en mooie voordracht.
Succes in de komende jaren en we blijven jullie op de voet volgen. Annie en Jac van Os