Reactie op Lenteconcert UGK 16 april 2023

Ik heb een leuke reactie gekregen van Annie van Os, die op ons concert is geweest. Lees hieronder haar reactie.

“Wat een  mooie avond, we hebben met volle teugen genoten van de mooie zang van het UGK en de de afwisseling van het barbershop koor.
Het was verrukkelijk om zoveel bekende prachtige muziek te horen. Het koor straalt plezier in zingen uit. De dirigent heeft duidelijk alles goed onder controle, straalt rust uit en dat komt het koor ten goede. Dat er goed gerepeteerd is kon je merken, de teksten zaten er goed in het was duidelijk te verstaan. Het was een soort muziek waarbij de zangers zelfvertrouwen krijgen en daardoor ook een onderdeel van de tijd besteden kunnen aan de aanwijzingen van de dirigent.

We wensen het koor een fijne opgang naar het 70-jarig jubileum, we zullen zeker weer van de partij zijn, succes met de voorbereiding!
Wij verheugen ons op het jubileumconcert op 22 oktober.

Groeten Annie van Os”