Het in memoriam Netty Kok

Lieve Netty,
In 1966 kwam je bij het Ulfts Gemengd Koor. Zingen betekende veel voor je, je deed het zo graag en het koor was
belangrijk voor je. De maandagavond was voor jou een gezellige uitgaansavond. Na de repetitie met Marion Leijzer, Christien Molenaar, Thea Kraan, de plakkers genoemd zaten jullie na om een borreltje drinken, even na kletsen daar genoot je van.
Ook gingen jullie geregeld gezellig ergens wat eten of drinken Herman en Cor gingen dan ook mee. Jullie hadden voor afgelopen zondag afgesproken om ergens een broodje te gaan eten. Je had er heel veel zin in. Maar helaas, je zal ook in dat groepje gemist worden.

Je bent 34 jaar secretaris geweest van ons koor, wat je met heel veel plezier en zorg hebt gedaan. Toen je afgetreden bent, werd je benoemd tot erelid van ons koor, jij was de eerste die dat werd. Je was er heel bescheiden trots op. Want bescheiden was je en ben je altijd gebleven. Zingen deed je zo graag 57 jaar was je lid van ons koor. Je was een heel trouw lid repetities sloeg je nooit over met concerten was je er altijd bij, ook met verschillende koorreizen ben je mee geweest.
En met lotto, je had zo vaak gewonnen, Gerard zei dan steeds, ik heb een dealtje met Netty. Nooit was je op de voorgrond als laatste aan de bar een kopje koffie halen, als iedereen was geweest, dan pas ging jij Netty, wat zullen we je missen, maar je blijft in ons hart…

Rust zacht lieve Netty