Recensie lenteconcert 2024

Reactie van een oud koorlid

Hallo Maria,
We hebben weer genoten van een heel mooi concert op een prima lokatie. In de laatste tien jaar heeft het koor een hele verandering ondergaan. Oudere leden namen afscheid en nieuwe leden hebben zich aangemeld. We zien nu een mooi ruim opgesteld koor met enthousiaste zangers en zangeressen die onder leiding van hun dirigent  Gerard en pianist Henk een mooi avondvullend concert neer kunnen zetten. De tenoren en de bassen, hun klank is mooi, kunnen wel versterking gebruiken maar daar heeft ieder koor mee te maken.

Het begin van het concert, met ook veel nieuwe nummers, was een beetje spannend, ik kan me daar nog goed bij voorstellen hoe dat altijd was. Maar eenmaal op dreef kwam er een prachtige invulling met mooie bekende en minder bekende nummers, goed gezongen en met flair.

Het toont aan dat er goed gerepeteerd is en dat het Ulfts Gemengd Koor er mag zijn. Respect voor al degene die voor zo’n mooie avond zich inzetten. Tot slot waardering voor de Gõrgelpiepen, hartstikke mooi, ja in Zillewold kunnen ze er ook wat van…. Voor de komende tijd succes en veel zang plezier!
Oud koorlid  Annie van Os.

Vriendelijke groeten,
Maria Ketelaar