• Dit evenement is voorbij.

Kerstconcert Ulfts Gemengd Koor 2018

16 december 2018 vanaf 16:30 - 18:00

€ 7,50

Het kerstconcert van het Ulfts Gemengd Koor vindt plaats op 16 december in de Sint Mauritius kerk te Silvolde.

Dit kerstconcert is met medewerking van het Ulfts Mannenkoor en saxofonist Robert Wijnands.

Nadere informatie over het programma:  Programma kerstconcert 2018

Voorverkoop kaarten vanaf 26 november bij Primera, Bakker 43, kapsalon Prasil en Van Aalten Groente en Fruit en voor aanvang van het concert (zie bijgaande poster).

Poster UGK-KERSTCONCERT 2018

ROBERT WIJNANDS

Wilt u meer weten over Robert Wijnands ga dan naar zijn website www.saxcellar.nl

ULFTS MANNENKOOR

In 1957 werd het Ulfts Mannenkoor opgericht. Het is een groot regionaal koor, dat zich met enthousiasme en toewijding bezighoudt met pure mannenkoorzang.

Door de jaren heen heeft het liederenrepertoire zich uitgebreid tot volksliederen, geestelijke muziek, klassieken, opera, operette, musical en popmuziek in maar liefst 17 talen.

Binnen eigen gelederen beschikt het koor over een aantal uitstekende solisten.

Het Ulfts Mannenkoor staat onder leiding van de gedreven dirigent Christo Guenov. Vaste pianist/organist is Henk Bennink. De presentatie van optredens is in handen van Debby Wissing.

Het Ulfts Mannenkoor repeteert iedere dinsdagavond van 19.30 – 22.00 in de DRU Cultuurfabriek te Ulft. Meer informatie: www.ulftsmannenkoor.nl of de Facebook pagina.

Datum:
16 december 2018