Jubileumboek 70 jaar UGK

Op 4 april 2022 kwam de jubileumboek-commissie voor het eerst bij elkaar. Deze commissie bestaat uit vier leden: Hermien Koster, Stef Hermsen, Netty Kok en Tineke Meester. In dit boek willen wij niet nog eens de geschiedenis van het UGK beschrijven, maar de hoogtepunten uit 70 jaar UGK. Het moet een “gezellig-blader-boekje” worden. Een “Oh! Ja!” -gevoel oproepen bij de oudere leden en een “Dat
hebben wij gemist!!” bij de jongere leden.

Natuurlijk kunnen wij veel leuke herinneringen halen uit de Koorvensters, het vroegere nieuwsblad van het UGK, uit andere jubileumboeken en uit foto’s. Maar wij zullen ook een beroep doen op jullie allemaal!

Wij gaan enkelen van jullie benaderen met vragen, zoals: wat vond je het mooiste lied om te zingen?, wat was het leukste uitje?, wat het beste concert? Etc. Maar ook als je niet op je beurt wilt wachten: benader één van ons om hierover te vertellen!!

Het is nu zomervakantie, maar vanaf augustus gaan we starten. Dus denk er maar vast over na! En geniet van oude herinneringen!!

Tineke Meester