Het UGK Koorvenster

Het Koorvenster is het vroegere 'clubblad' van het Ulfts Gemengd Koor. In dit blad, dat vier keer per jaar werd uitgegeven, werd verslag gedaan van de concerten van het UGK, publiceerden wij nieuwsberichten en was er ruimte voor informatie voor en door de leden. In de tussenfase daarna vond de berichtgeving plaats via de nieuwsbrieven Koorvensters 2.0. Sinds enige tijd is de informatie op deze website te vinden. Zo bieden wij onder andere ons nieuws, de concertagenda en de foto-albums aan op deze website.

Maar natuurlijk zijn al die oude, papieren Koorvensters bewaard gebleven. Deze koorvensters hebben we gedigitaliseerd en opgenomen in onze website. De koorvensters 2.0 zijn eveneens met linkjes toegevoegd. Hieronder vind je de linkjes naar al deze Koorvensters zodat iedereen de verhalen van toen nog eens rustig kan teruglezen. Heel veel leesplezier.